Általános információk

Vállalati információk

Archív információk az OKTF NHI-ről

Partnereink

Hulladékgazdálkodásért Díj

EM cimeres logo ARANY HU

Csomagolási anyagáramok közbeszerzései

1. Műanyag

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/1/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező műanyag csomagolási hulladékok (EWC 15 01 02) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében a környezetvédelmi termékdíjról szóló 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdése alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264396
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: A vételárat (20 000 HUF + ÁFA) a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808-51100005 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre. A bizonylatnak tartalmaznia kell az átutalás jogcímét. A dokumentáció nem ruházható át.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264396-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

2. Fa

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/2/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 03) Magyarország közigazgatási területén keletkező ipari és kereskedelmi fa csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosításra történő átadása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264392
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20 000 HUF + ÁFA összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Fa csomagolási hulladék - OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264392-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

3. Fém

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/3/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező fém csomagolási hulladékok (EWC 15 01 04) begyűjtése és előkezelése 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264386
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét a 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-10 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264386-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

4. Társított

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/4/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési keretszerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 05) Magyarország közigazgatási területén keletkező társított csomagolási hulladékok begyűjtése, előkezelése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 14:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264402
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft+Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Társított csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264402-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

5. Üveg

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/5/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező üveg csomagolási hulladékok (EWC 15 01 07) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264395
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét az 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-12 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264395-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

6. Papír

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/6/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 01) Magyarország közigazgatási területén keletkező papír csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 16:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264389
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft + Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Papír csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264389-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Módosított havi jelentés nyomtatványok

Módosításra kerültek a havi jelentés file-ok. A legfrissebb verziók az alábbi javításokat tartalmazzák:

  • Papír(vegyes) allapon EWC kód tévesen szerepelt, valamint a csomagolóanyag tartalom 39% pontosabb meghatározás miatt a nettó átadott mennyiség két tizedes jegyre lett növelve
  • 1. sz. mell. Havi Hasznosítói Nyilatkozaton az Hasznosításra átadó tölti ki! cella feltüntetésre került, a bruttó és nettó átadott kg oszlopok közé figyelmezetés lett beépítve
  • 2-3 sz. mell. Átvevő Levonása Idegenanyag miatt % oszlop képlet javításra került, és az átadott mennyiségek pontos kitöltéséhez figyelmeztetés lett beépítve
  • 4. sz. mell. bekerült az adószám, és cím mező
  • 1. sz. mell. német nyelven és angol nyelven is elkészítettük
  • kitöltési útmutatót pontosítottuk

Köszönjük közös együttműködésüket, várjuk további észrevételüket.

A módosított nyomtatványok letölthetőek ide kattintva vagy a "Havi jelentés nyomtatványok letöltése" menüpontban.

Az új Havi jelentés adatlappal ismerkedtek meg a közszolgáltatók

DSC09572Összesen 101 cég, illetve szervezet képviselője jelent meg azon az összejövetelen, amelyet az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. (OHÜ) azért szervezett, hogy minden érintett közszolgáltató partnere megismerhesse: mi mindenben módosult a hasznosításra átadott hulladékok új Havi jelentés dokumentum-csomagjában, hogyan kell a jövőben helyesen kitölteni az adatlapokat annak érdekében, hogy a már érvényes szerződéssel rendelkezők számára a kifizetések minél zökkenőmentesebben valósulhassanak meg. A változásokkal kapcsolatban a jelenlévők kérdezhettek, pontos válaszokat az OHÜ munkatársaitól a helyszínen kaptak a jelenlévők. A pontosított kódszámokkal is ellátott, új Havi jelentés dokumentum-csomag letölthető az OHÜ honlapjáról, a tájékoztató hosszabb összefoglalója pedig – a főbb kérdésekkel és válaszokkal – hamarosan megjelenik az OHÜ honlapján.

Bővebben...

Új havi jelentés nyomtatványok

A nyomtatványok letölthetőek ide kattintva vagy a "Havi jelentés nyomtatványok letöltése" menüpontban.

Közbeszerzési kiírások az e+e hulladékok gyűjtésére, kezelésére

Újabb – összesen, nettó 1,267 milliárd forint keretösszegű –, nyilvános közbeszerzési pályázatokat hirdetett meg az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. (OHÜ). Ezúttal – négy különböző kategóriában – az elektromos és elektronikai eszközök és berendezések hulladékainak (e+e hulladék) gyűjtésére, szállítására és előkezelésére kiírt közbeszerzési pályázatokra lehet ajánlatokat beadni. Az OHÜ a kiírások előkészítésénél messzemenően figyelembe vette a Magyarországon is alkalmazott e+e hulladékkezelési technológiákat annak érdekében, hogy a piac akár minden egyes szereplője indulhasson a tenderen. Ezt erősíti az is, hogy az elektromos és elektronikai hulladék-anyagáramoknál négy pályázati kiírás készült, azokon belül összesen 16 részteljesítésre lehet ajánlatot tenni, tehát az érintett vállalkozások – a kapacitásuk ismeretében – dönthetnek arról, hogy melyik tenderrészre tesznek ajánlatot.

Bővebben...

Szigetel az OHÜ – „Fesztiválozik” a szelektív hulladékgyűjtés

A Sziget fesztivál idejére kihelyezett szelektív hulladékgyűjtő-pontok minél nagyobb arányú és sikeresebb „látogatottsága" és telítődése érdekében – a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. felkérése alapján – az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. (OHÜ) szakmai tanácsokkal látta el a rendezvény szervezőit. Ezek megfontolása, illetve alkalmazása következtében a Sziget-fesztiválon – különböző felületeken – megjelenik az OHÜ-logója is.

Bővebben...

Új közbeszerzési ajánlati felhívások

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható képcsöves berendezések (információs (IT) és távközlési berendezésekhez, valamint szórakoztató elektronikai cikkekhez tartozó képcsöves berendezések) (EWC 200135*, EWC 160213*, EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 149-249547; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:249547-2012:TEXT:HU:HTML

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható háztartási hűtőgépek (EWC 200135*, EWC 160213*, EWC 200123*) 2012. évi begyűjtése, szállítása és gépi technológiával történő előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 149-249541; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:249541-2012:TEXT:HU:HTML

A letöltés a http://ted.europa.eu/ oldalon, regisztráció után történhet.

Új közbeszerzési ajánlati felhívások

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható kombinált begyűjtésű elektronikai berendezések hulladékainak (EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 148-247569; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:247569-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható háztartási nagygépek (vegyes begyűjtésű hulladék) (EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 148-247570; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:247570-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

A letöltés a http://ted.europa.eu/ oldalon, regisztráció után történhet.

Értesítés szerződés teljesítéséről

A szerződés teljesítésére vonatkozó adatok:

  • a közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény száma, megjelenésének ideje: TED 2012/S 63-102459 2012. 03.30
  • a szerződő felek megnevezése:
    • megbízó: OHÜ Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség (1113 Budapest, Aga u. 6.)
    • megbízott: ISSUES Management Kft. (1075 Budapest, Madách tér 7.)
  • a teljesítés szerződésszerű volt-e: igen
  • a szerződés teljesítésének az ajánlatkérő által elismert időpontja: 2012.06.19.
  • az ellenszolgáltatás teljesítésének időpontja: 2012.06.26.
  • a kifizetett ellenszolgáltatás értéke: 130.000.000 Ft + ÁFA

Önkéntes-napon az OHÜ

P7250754Egy híján, két tucat szervezet mutatkozott be július 25-én Budapesten, az Akvárium Klubban megrendezett Önkéntes-nap rendezvényen. Az Új Nemzedék Programhoz kapcsolódó eseményt a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium kezdeményezte és olyan intézmények, mutatkozhattak be, amelyek élenjárnak az önkéntes tevékenység szervesésében koordinálásában.

Bővebben...

„Fesztiválozik” a szelektív hulladékgyűjtés

2012-07-14-18.59.46Az idei nyári fesztiválszezonban elsőként a Balaton Soundon jelent meg az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. (OHÜ), amely a szervezőknek – a szelektív hulladékgyűjtéshez kapcsolódóan – szakmai támogatást, illetve tanácsadást nyújtott azért, hogy a kihelyezett gyűjtőkonténerekbe minél több papír- és műanyaghulladék kerüljön. Ehhez nemcsak az OHÜ-logókkal és „szelektíves" figurákkal hívták föl a csaknem 110 ezer, zömében fiatal vendég figyelmét, hanem a helyi hostessek közreműködésével megismerhették a szelektív hulladékgyűjtés hasznosságát. A ténylegesen leadott papír- és a műanyaghulladékért „cserébe" pedig kis ajándékot is kaptak a tettrekészek, hogy az is emlékeztesse őket arra: hazatérve is folytassák a szelektív hulladékgyűjtést.

Bővebben...