Igent mondott a reklámszakma az OHÜ kampányaira
Három nevezésből három elismerést kapott az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség a Kreatív Online Arany LolliPOP 2013 díjátadóján. Ez a BTL és kommunikációs verseny mindig az elmúlt év legegyedibb projektjeit és a szakma legkreatívabb képviselőit díjazza. Korábban az OHÜ egyik társadalmi szemléletformáló kampánya, a „Zöldlista - vásárló program" már a Greennovációs-nagydíjat is elhozta. Az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség két kampányát, a „Zöldlista - vásárló programot" és a „Körforgó – szelektív forgatag Barnulás közben zöldülj velünk!" kampányt nevezte a megmérettetésre. Előbbi a Sales promotion megoldások - Hoszteszpromóciók kategóriában Shortlist-re került, azaz bejutott a döntőbe, valamint a BTL-alapú komplex (integrált) kampányok kategóriában III. helyezést ért el. Utóbbi pedig az Események - Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek kategóriában II. helyezett lett. Az elismeréseket az Arany LolliPOP 2013 díjátadón Török Szabolcs, az OHÜ szóvivője és Kancsár Mónika projektvezető, valamint Gyetvai Réka, a Bell & Partners Kft. munkatársa vette át 2013. november 26-án a Budapest Music Centerben. - A szakma elismerésével vált teljessé a Zöldlista és a Körforgó – mondta el az esemény után Kancsár Mónika. Hozzátette: az ilyen eredményekhez csapatmunkára van szükség, és ezek a díjak minden, a kampányban résztvevő kolléga munkáját elismerik. Külön kiemelte a Társadalmi kapcsolatok osztálya és a Bell and Partners Kft. kommunikációs ügynökség dolgozóinak munkáját. |