Általános információk

Vállalati információk

Archív információk az OKTF NHI-ről

Partnereink

Hulladékgazdálkodásért Díj

EM cimeres logo ARANY HU

Az értékes belső külső értéket is "terem"

autoatadas 1Átadták a "Belső értékek" kampány fődíját

Átvette új autóját az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség (OHÜ) "Belső értékek – A megkopott külső értékes belsőt takar" kampánya nyereményjátékának nyertese. Kelemen József és felesége Vámosi Oszkártól, az OHÜ ügyvezetőjétől és Dávid Bertalantól, az Opel Gombos értékesítőjétől kapta meg a kulcsokat az autószalonban kedden. Az OHÜ elektromos és elektronikai hulladék (e+e-hulladék) gyűjtőakció és nyereményjátékának fődíját február 19-én közjegyző jelenlétében sorsolták ki az OHÜ székházában.

autoatadas 5 OKEgyelőre csak haza, Újkígyósra viszi új autóját Kelemen József, a családjuk első hosszabb útja Svédországba, rokonokhoz vezet majd – árulta el a láthatóan megilletődött és végtelenül szerény nyertes Vámosi Oszkár kérdésére. Hozzátette: feleségével eddig soha nem nyertek semmit, ezért örülnek nagyon az új Opelnek, amit egyébként ők maguk választottak ki.

Többek között akkumulátoros csavarhúzót, hajszárítót és tintasugaras nyomtatót vittek vissza az akció keretében és összesen 6 kódot küldtek be a nyereményjátékban. Elárulták azt is, hogy a 6 nyereményszelvényből egy elveszett, és amikor keresték a nyertes szelvényt, a sorban pont az utolsó volt az, ami okozott némi plusz izgalmat.

A "Belső értékek – A megkopott külső értékes belsőt takar" kampány keretében elhasznált, vagy már nem működő háztartási készülékeket és barkácsgépeket lehetett visszavinni négy nagy áruházlánc üzleteibe 2014. január 11. és február 9. között. Az elektromos és elektronikai hulladékot két hazai hulladékkezelő vállalkozás gyűjtötte össze és szállította el.

A kampányban résztvevő áruházak 42.079 darab kupont adtak ki az akció során, ami azt is jelenti, hogy ennyi feleslegessé vált, vagy nem működő készüléktől szabadították meg a környezetüket a lakosok. A gyűjtőakcióhoz kapcsolódó nyereményjátékban összesen 30.068 kódot küldött vissza 7.264 egyedi játékos. Az akció legszorgalmasabb résztvevője összesen 116 darab kódot küldött be SMS-ben, azaz legalább ennyi készüléket visszavitt a résztvevő áruházakba.

A kampány célja az e+e-hulladékok nagyobb arányú hasznosítása, a lakosság gyűjtési lehetőségekkel kapcsolatos ismereteinek bővítése, és ezen keresztül környezetünk fenntarthatóságának elősegítése. A „Belső értékek" volt Magyarországon az első ilyen széleskörű kampány, amelynek keretében minden résztvevő a környezetvédelmet helyezte a saját piaci érdekei elé.

autoatadas 2

 

autoatadas 3

 

autoatadas 4 OK